divendres, 14 de setembre del 2012




El dia cinc de gener per la nit van vindre els reis mags  d’orient, jo em sentia molt content. A les vuit del matí la meva germana Alba em va vindre a despertar. Jo li vaig dir: que fas aquí? i ella em  va dir, anem a mirar lo que ens han portat els reis mags d’orient. Jo li vaig dir: d’acord però no facis molt soroll que els pares estant dormint. I quan vam mirar a sota el pi de Nadal estava ple de regals, un era molt gran i era per l’Alba  a la meva germana li van portar: unes bambes, un conte, roba per vestir las seves barbies i  l’animal crosing, una bateria  i una disfressa.
A mi em van portar unas bamves, un reproductor de usb mp3,un cd de música, uns patins per patinar sobre gel i un lego. Quan vam acabar vam anar a casa els meus avis de Prats on també els reis ens van deixar regals.
Després vam anar a casa els meus avis de Puigcerdá i allà també teniem regals. A la tarda vam estar jugant amb els regals i a la nit ens vam anar a dormir molt cansats de tantes emocions viscudes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada